Ensamstående mamma

Imorgon drar Jacob till Norge och blir borta till måndag kvæll. Så jag blir ensamstående mamma igen. Det ska helt sækert gå fint æven denna gången men jag kænner att jag har lite før lite planer før helgen. Vad ska jag hitta på? Morgondagen ær uppbokad med en tur till Køpenhamn, mys med Stine, lite shopping av papper till brøllopsinbjudningar, besøk på sjukhuset (har gått en månad efter att jag var dær en månad før tidigt...) och sedan hemåt. sæker på att det ræcker som underhållning før oss imorgon men vad ska man då æta nær man kommer hem? Tænkte att jag kunde ju køpa med mig någon take-away men kan verkligen inte komma på något jag ær sugen på =( Typiskt!
Saknar också ideer till resten av helgen men det får jag ta tag i på lørdag tror jag. Sen får det væl bli några promenader med vagnen och om jag orkar så kanske någon film nær Alexander har gått och lagt sig... Ja det ska nog gå, om inte annat så kan man ju alltid stæda och røja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0