Ny dator!

Dagen gick bra idag och jag hann allt jag skulle. Fixade klappvagnen, fixade dator, choklad till farbror doktorn och en trevlig after work med Lena. Det gick till och med fort att køra hem, næstan ingen kø, superskumt. Alexander var dock en mycket trøtt skrutt nær vi kom hem så han slocknade en timme tidigare æn vanligt, undra om det straffar sig imorgon bitti... hoppas inte!

sitter i alla fall och leker med den nya datorn nu. Det ær ju kul men nær jag skulle spela mitt favoritspel så kom den upp och fråga om en massa filer den ville jag skulle spara som jag inte førfrågan om på gamla datorn... crap! Vad gøra? Jag har verkligen inte førstånd på sånt hær... jag har ju bara en magister i IT.... GAAAAH jag kænner mig dum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0