Planer

Idag børjade vi av någon jækligt konstig anledning dagen kl 05:30, då tyckte Alexander att vi skulle gå upp. Det tyckte inte jag... Men han låg jæmte mig och pladdra och klappade mig och hade sig så jag småslumrade. Kl 06:30 fick han kæk så tænkte jag att så kanske han faller i matkoma men nope... Han høll sig vaken till 07:30 nær han slumrade in igen, precis som sin mamma. Kl 08:00 børjar de besækra træden utanfør våra fønster med motorsåg... God morgon!

Idag ska vi gøra en miljon ærenden.
1. Babysam i Taastrup och fixa stången som saknas på klappvagnen vi køpt. Bråkar dem med mig idag så kommer det ta hus i h*lvetet før jag orkar inte mer bråk med den hær j*vla vagnen!
2. In med datorn till Føtex Rødovre som jag køpte igår. Packade upp datorn och skulle leka lite och ser att den inte ær helt lackerad. Det låter kanske som en bagatell men jag vill INTE ha en svart/silverflæckig dator som jag betalat en halv førmøgenhet før. Gløm det! Och ja, vi behøver verkligen en ny dator, den hær håller helt på att stå av...
3. Køpa choklad och åka till min gamla lækare och sekreterare i Vanløse som hjælpte mig så fantastiskt tiden efter fødseln. Tror helt ærligt inte att jag hade øverlevt utan dem och det tycker jag att de ska få veta. Vilket fantastiskt jobb jag tycker de gør.
4. Till Christianshavn och møta Lena før en after work (før henne då, før mig blir det nog after ???). Hoppas att jag kan få Alexander att slockna i vagnen innan dess då han børjar bli lite støkig med att slænga leksaker høgt och lågt nær man sitter vid bordet. Och ja - han behøver sova så det dør han liksom inte av. Ska bara få den rætta timingen på det.

Sedan ska jag nog hem och dø i soffan tror jag. Kommer en riktigt snyftare ikvæll som jag tænkte se, kommer inte ihåg vad den heter eller vad den handlar om men jag ær på humør før att få gråta lite.

Hoppas ni får en skøn søndag i det fantastiska vårvædret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0