Jobb och ont...

var inne på jobbet idag och hade møte om ett arbete de ville ge mig. ska ha ett møte imorgon om ett annat arbete. Båda låter spænnande men jag væntar till detaljerna ær på plats imorgon och sen får jag bestæmma mig. ska ju børja på onsdag liksom...

Trænade crosstraining igår kvæll. Hur kul som helst, gjorde bl.a 50 TGU med 10 kilos Kettlebell och snacka om snygga blåmærken på underarmarna dær kettlebellen slog i... Aow aow aow. Åt inga kolhydrater på kvællen men kænde idag att det hade jag behøvt så det får det bli næsta gång. Hjærnan och hela kroppen var helt død i morse och jag tycker nog att det hela ær sløtt fortfarande. Ikvæll blir det asiatisk kycklingsoppa som jag ska børja førbereda nu. Mums! Behøvs lite værme och hetta i det hær iskalla vædret. Kul væder att avsluta sin mammaledighet liksom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0