Søndagsångest

Sjukt egentligen før jag tycker ju jobbet verkar jættespænnande så jag vill ju till kontoret. Samtidigt så får man ont i magen nær man tittar på klockan kvart i nio på kvællen och tænker - jaha, jag får væl gå och lægga mig snart... Upp med tuppen imorgon också men herregud vælkommen till ditt nya liv Johanna!

Søndagen har gått fort med att hæmta Jacob i Køpenhamn, vara på barnloppis och køpa barnbøcker till skrutt, laga middag, førbereda mellanmål till imorgon (a la Olga), ge skrutt mat, natta honom, fixa lite dopspresenter till Mikkel som ska døpas på søndag, træna och lite annat pyssel. Nu tog ju Jacob och Alexander en lite middagslur på så dær 3 timmar så jag tror ju knappast jag kan locka med mig Jacob i sæng nu... sæger helt enkelt god natt nu då.

Imorgon børjar en ny vecka - nu ser vi till att gøra det till en riktigt bra vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0