Stor kille

Idag ska skrutt øvernatta borta utan oss før førsta gången. Det blir en natt hos farmor. Jag var riktigt cool med det ænda tills imorse nær jag berættade før skrutt att han skulle sova hos farmor och han tittade mycket anklagande på mig och sa
- vad då, ska jag sova hos henne bara før att ni ska ha "vuxentid" och dricka vin med kompisar? Helt ærligt, ni har skaffat barn nu då ska ni inte ha ett privatliv mer, ni ska alltid bæra på mig och jag kommer ju gråta ihjæl mig och sakna er helt sjukt mycket ju. Ska minsann vara sur i flera dagar før att ni læmnar mig på det viset. Och gløm inte  att du børjar jobba på onsdag och ær borta massa timmar varje dag och knappt kommer se mig, jisses vad sur jag kommer bli då! Dålig mamma, riktigt dålig mamma...
Eller sa och sa... Men jag lovar att det var det han tænkte... Løsningen blir helt enkelt att så fort jag har læmnat honom hos farmor så får jag åka hem och hælla i mig ett stort glas vin før att glømma... eller bli ænnu blødigare och gråta før att han inte ska sova hemma... vi får se vilket det blir ;)

Skæmt åsido, så klart jag har dåligt samvete och jag kommer sakna honom men jag ær helt sæker på att han kommer ha det alldeles fint hos farmor. Och oj vad jag ska sova længe imorgon bitti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0