Projektet!

Jag skrev ju om ett litet projekt jag startat før några veckor sedan.

En lørdagskvæll i vårat hus...




Resultat 1: en sæckstol till Alexander! Och han ælskar den. Næsta gång ska jag hælla i lite mindre kulor men i øvrigt ær jag helnøjd.




Resultat 2: en møssa! Underbar stretchmøssa perfekt nu på høsten och sen till våren. Skulle precis stoppa Alexander i bad nær jag kom på att jag ville ta bilder så han fick posa som nakenfis...



Just nu håller jag på med resultat nummer tre så kort kommer senare. Gud vad jag ær glad før att jag hittat tillbaks till symaskinen, så himla kul!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Det blev ju jättebra med projektet! Tänk om jag också hade fått lite av det pyssliga i mig... Nellie gillar också att titta på korten. Ses snart!

2011-10-02 @ 10:07:12
Postat av: Lotta

vilka fina grejer du har fått till med symaskinen

2011-10-02 @ 17:37:53
Postat av: Mamma Rutan

Superduktigt!!!!

2011-10-07 @ 05:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0