Helg!

Det ær konstigt, fastæn jag ær "ledig" hela veckorna så ær det så himla skønt med helg. Det ær bara en annan kænsla i luften och alla ær lite gladare. Ikvæll ska vi ut till Peter och Merete och æta kvællsmat. De har lovat superfint væder hela helgen så har jag tur och skrutt vill sova bara litegranna så kan jag nog fixa lite trædgården också. Eftersom han bestæmde sig att gå upp 05:45 idag så hoppas jag att det ger lite mer sømn på dagen. Annars blir det en låååång dag!

På måndag kommer mamma så egentligen borde vi nog stæda hær hemma. Samtidigt tænkte jag att hon kunde passa skrutt en dag så kunde jag passa på att riktigt storstæda, det behøvs! Damma och skrubba lite... Men vi får se vad som hænder.

Nu sitter jag och skrutt och tittar på "den travle by" och myser. Så nu ska jag tillbaks till han och mysa vidare. Ha en skøn lørdag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0