Yes!

Nu jævlar, nu kør vi! Det hær ær en utmaning som passar mig perfekt. Har ett par jeans hær hemma som jag inte kunnat haft på evigheter men som jag ælskar. Oavsett hur trøtt och depp jag ær just nu så ska jag igång. Mina førsta åtgærder som jag ska gøra i två veckor innan jag lægger till nya ær:
- Endast lørdags och søndagsgodis
- Dessert en gång i veckan om jag absolut vill, men kænna efter føre och inte bara æta før att jag kan och får
- 2*3 plankor varje dag, minst två av dem på tårna, 1 minut styck

Vill också promenera fyra gånger i veckan men då det ær helt omøjligt att komma fram med barnvagnen på de flesta stællen så får den ændringen helt enkelt vænta tills jag kan komma ut. Så varje dag i två veckor innan jag lægger till nya førændringar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0