fredag aften

Ja som jeg lovede, ville jeg lige skrive lidt om min fodbold tur i går torsdag sammen med Johnny.. Brændby vandt med 2-1, det var ikke kønt, men det var 3 point :-) Jeg tog en god video, men jeg ikke rigtig ligge den ind her, hvis du er nogle der kan forklare mig hvordan jeg gør, så er I velkommen :-) men et billede skal I ikke snyde for...



Dette billede er taget lige efter Brøndby´s første mål..

Ja jeg kan så fortælle Jo og alle Jer andre, at det hvidløg som Jo plantede for et par uger siden er på vej ud af sin potte :-) man klare sig virkelig til at smage...

Nu vil jeg gå i seng, da det er arbejdsdag i morgen..

God weekend til alle vores faste læsere :-)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag vill se billeder på min vitløk!!!

Neis har førklarat under "1 timme kvar" hvordan du lægger filmer upp!

Kram

2009-04-26 @ 04:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0