kineser læser bloggen

Visade Mani bloggen idag och hon var helt imponerad. Hon undrade vad alla tyckte om allt det jag skrivit om och hon ælskar verkligen att høra om vad folk hemma tycker ær mærkligt eller roligt. Det ær så skønt att kunna ge det lilla tillbaka nær de nu har visat mig Guangzhou så jag sitter och visar bilder och berættar om era kommentarer och allting. Hon skratta gott åt att ni var fascinerade øver kycklingføtterna det ær ju bara vardagsmat hær =)
Så tack før alla kommentarer så jag kan ge dem vidare till kineserna och berætta vad ni tycker och tænker om saker!

Kommentarer
Postat av: Kæresten

Jamen det var så lidt, det er super fedt at vi har den her, så vi alle herhjemme kan læse hvad du laver og hvad du oplever.. Jeg savner dig stadig meget og glæder mig til at høre alle dine små hyggelige historier over et glas vin i sofaen :-)

2009-04-28 @ 23:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0