Lördag och sol

Det var en supertrevlig kväll igår med vin och massa tösesnack. Tusen tack tjejer!
Jag är faktiskt inte så dålig idag som jag trodde jag skulle vara så jag har redan städat här hemma och nu ska jag ut och njuta solen! Ska köpa solglasögon, tappade bort mina andra efter en dag! Sedan ska jag köpa lite blommor hit hem och så en liten gåva till kvällens värdpar. Klockan 16:45 ska jag vara i Köge så tar jag och Jacob bilen ut till Sören och Lone där vi ska en trevlig kväll. Imorgon får det nog bli antingen mer slappna av i solen eller om vädret inte är hundra ska jag nog bara slappa på soffan. En riktigt riktigt härlig helg med andra ord!
Hoppas ni alla också får en underbar helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0