Træning



Jo då løpskorna åkte på idag och jag sprang hurtigt ner till gymmet (løgn før jag tog hissen... tror inte ens det finns trappor hær...) Tænkte att jag må ju hålla liv i træningen nu då Sidse, Stine og jag ska ut och springa lite lopp. Kommer upp till gymmet och fick en mindre chock. Allt var tok-gammalt! løpbandet fick man manuellt springa igång och sedan dra i ett snøre nær det skulle stoppas. Motionscykeln hade cykelkedja och inget elektroniskt øverhuvudtaget. Det blev så lyfta lite vikter men sedan en tur ute istællet. Hær ær just nu 29 grader ute och extremt fuktigt så det var rimligt hårt men sjovt. Det blev ju tyværr inte så långt då det blir runt en stor park hær men lite intervall och lite fartlek så lite træning blev det i alla fall!
Nu in i duschen och sedan kvællsmat i form av en starbucks macka och vatten. Orkar inte gå ut och æta idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0