alene hjemme

Ja nu når jeg er alene hjemme må jeg også hellere skrive lidt herinde.. Vi har de sidste dage i København haft et kraftigt regnvejr, ja jeg har aldrig prøvet noget ligende. Vi har ca fået 100 mm regn siden torsdag aften, hvor der var tøseaften. Vores gartneri på altanen har klaret sig, tror jeg.. Johanna og jeg har hældt vand af de forskellige krukker 3 gange, så jeg håber ikke at de er druknet.. Men nu får vi sol de næste par dage, så det skal nok gå :-)

Jeg er som sagt alene hjemme, da Johanna er i Sverige for at besøge Ulrica og Marie. Efter jeg kom hjem fra arbejde og lidt hygge hos Stine og Casper, så får sofaen nok det meste af min opmærksomhed..

Jeg håber at I alle er kommet godt igennem regnen og foresten får Peter lige en fødselsdags hilsen herinde fra også !! Tillykke med de 32 år...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0