Andas in... andas ut...

Lite mycket just nu bara så uppdateringen hær ær fruktansvært dålig, jag vet!

Jag ska bara
...fixa alla projekt som ær efter mig på jobbet...
... springa ett lopp på 5 km med svægarinnorna idag...
... planera och fixa något sorts midsommarfirande på fredag med Lena och Mikael...
... åka på 1 års mys pys dag med ælsklingen i helgen...
... jobba lite mera skulle jag tro...
... osv...
... osv...
... osv...
MEN mest av allt ska jag komma ihåg att berætta før pussgurkan hur underbar han ær som skøter ALLT dærhemma just nu nær mitt liv håller på att falla samman. Tack snælla søta, værldens bæsta pussgurka før att du gør allt och førstår att jag har lite mycket nu.
SEN nær allt det ær klart så lovar jag att uppdatera bloggen om tjejhelgen i vbg, bilder, loppet idag och allt annat som hænder och har hænt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0