Kæreste weekend.

Vores kæreste weekend startede efter jeg var færdig med arbejde lørdag, derefter tog vi til Mosehuset i Borup, et lille hyggeligt med en masse smukke og sjove ting, samt bedstemor´s pandekager :-)

Der efter kørte vi til Næstved hvor vi skulle overnatte på Hotel vinhuset. Efter vi havde lagt vores tasker på værelset, gik vi en tur i byen for at se lidt af Næstved, jeg kendte en lille park med et højt tårn med en meget fin udsigt og sjove munke figuer ( det er ham til højre )




Efter en flaske champagne og en dejlig snak under 4 øjne i karbadet, skulle vi spise middag. 5 fine retter, men vi var godt nok trætte så vi gik i seng ved 23 tiden, så vi kunne være friske :-)




Efter en kedelig gang morgenmad kørte vi mod Rødvig hvor vi skulle se Stevns Fortet / koldkrigsmuseet. Inden der blev det dog lige tid til at spise en lille bitte is, samt et smut forbi min mor´s barndomshus.




Så blev det tid til en rundvisning på Stevns fortet, lidt andeledes end vi troede, men stadig interesant, her ses Jo efter vi er gået under jorden, for at se alle de underjordiske gange samt de store kanoner..

PEACE MAN !!




Til sidst på turen så de 2 " rævegange", så man kunne flygte hvis man var blevet angrebet, der var blevet lavet en gang, ud på stranden, så der nød vi de sidste 10 min i den dejlige sol..



Jeg vil bare sige tak til Jo for en dejlig weekend, det var dejligt at det kun var os 2 i næsten en hel weekend og nu har vi været sammen i det første år af rigtig mange.. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0