Märkligt!

Mitt förra inlägg försvann. Eller alltså jag skrev ett innan det med rulltårta vilket förklara att det inlägget startar lite konstigt eftersom detta skulle kommit först! Nå ja jag provar igen då...

Gick hem från jobbet 16:15 idag då jag hade gjort dagens timmar. Gjorde sallad med lite allt möjligt, skinka, fetaost, isberg, tomat, gurka, chorizo, salladskrydda, lite majs och avocado. Åt lite och la resten i en bunke, ställde in den i kylskåpet, öppnade kylskåpet så bunken åkte rakt i golvet så hälften åkte ut... Men Jacob får lite i alla fall! Sedan var det tid till ansiktsmask, en jättego från Nimue som jag köpt på Åsas klinik Smuk. Nästa steg var att fixa naglarna, sedan i myskläder och stryka två skjortor. Satte mig i soffan i två sek så kom Jacob in genom dörren. Vi bar upp tre flyttkassar med saker vi ska ge bort, han drog på brännboll, rundbold, og jag packade upp kassarna på bordet. Det är saker som en vän till han ska komma och kolla på och ta vad han vill. Om någon mer vill komma och ha så kom förbi på onsdag kväll! När jag packat upp allt så fick jag lite tråkigt och bakade en rulltårta så nu har jag något att bjuda på på jobbet också. Nu ska jag sätta mig i soffan dricka en kopp te och bara mysa en stund.
Skönt med allt solljus det gör ju att man bara orkar orkar orkar!

3 dagar kvar innan semestern.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0