Semester på jobbet

Man kan lugnt mærka att vi kommit in i semesterperiod på jobbet. Helt lugnt och stilla på kontoret och telefonerna ringer knappt, får max 50 mail per dag (vilket ær extremt lite) och jag hinner faktiskt andas mellan varven. Skønt!

Fick i måndags veta att Janice kommer ta øver hela mitt arbete som inte har med financial EDI att gøra. Så skønt før det betyder att jag faktiskt bara har en heltidstjænst nu! Jubii!!! Så nu ska jag njuta av sommaren med att gå hem klockan 16 varje dag och få en lång skøn kvæll på balkongen med korsord eller en god bok. Ska børja idag! (Okej jag kanske jobbar øver någon gång men inte alls så mycket som idag!) Så nu længtar vi bara tills klockan blir 16 så ska jag skutta glatt ut genom dørren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0