Stranden

Lite bildbevis på att det faktiskt var fint väder förra helgen!

Picnic i parken här med Casper och Stine.



Jacob försöker värma sig efter årets första dopp i vattnet. Ja jag var också nere i vattnet! Iskallt men skönt att få kasta sig i havet igen. Saknar verkligen våra familjedagar på stranden när vi allihopa ligger på 5:e. Men nu fick jag ju med Jacob i 1½ timme innan han höll på att dö av uttråkning... Jag tror jag får lära honom stegvis hur man blir äkta medlem i familjen Dahlin där man ligger på stranden i 7 timmar i sträck alla dagar hela semestern.... Så jag började nu så är han kanske redo tills vi kommer hem på semestern...


Nå ja det var förra helgen det... Nu regnar det är lite småkallt och en alldeles perfekt dag att baka och mysa tillsammans. Om bara det j-kla brödet kune jäsa också...
Men vi myser ändå och idag blir det helstekt rödspätta, mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0