Bilder

Provar det här med bilder lite... Så om det här inlägget blir lite märkligt så ber jag om ursäkt redan nu!
Så ska vi prova det här med bilder på bloggen...   Här är fantastiska Luna som hållt mig sällskap i helgen!
Här är fantastiska underbara Luna som hållt mig sällskap i helgen, hon är verkligen en av de snällaste hundar jag mött. Okej, tango var lite bättre men det måste man väl säga när det var min egen hund ;-)


Sedan hade vi ju picnic också. Men det blev faktiskt hemma i trädgården då vi inte riktigt kände för att stanna på vägen, vi lekte och busade så vi glömde det faktiskt...




Nu är jag hemma igen och ska packa upp och förbereda inför veckan som kommer. Kanske stryka lite skjortor? Men oj vad tråkigt det är! Nå ja vi må se vad det blir.

Hoppas ni har en skön söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0