Hemma!

Så är jag hemma i min lägenhet igen. Sååå skönt att vara hemma, märkligt för jag har trivts bra men ändå skönt att sitta i sin egen soffa. Som Jacob avslöjat så bodde jag på ett riktigt lyxhotell de sista två nätterna, Shangri-La i Shenzhen. Riktigt riktigt mysigt. Jag har bilder men lägger upp dem imorgon.

Flyget hem var dock en mardröm, en stackars liten kille på ca 2 år fick sprängd trumhinna eller liknande när vi startade turen så han fullständigt gallskrek i 11 timmar. Eller faktiskt bara i 9 för han sov i 2 och det gjorde resten av flygplanet också... Det var bara så fruktansvärt synd om honom så ingen kunde riktigt bli sur. Mamman var det nog iofs värst för hon gick med han och försökte ordna hela tiden. Usch ja, men jag tog en tupplur på ca 1½ timme när jag kom hem och nu kämpar jag som en gnu för att hålla mig vaken. Just nu är klockan 2 på natten för mig men jag ska hålla mig vaken ca 2 timmar mer innan jag får somna. Då slipper jag förhoppningsvis vakna kl 2 inatt...

Skriver mer imorgon när jag kanske har lite mindre jetlag-hjärna och kan tänka hyfsat klart igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0