Jetlag

Just det ja om ni undrar varför jag sitter och skriver inlägg på min blogg klockan halv sju på morgonen så kan jag bara säga - FÖRBANNADE JETLAG! Kom i säng först klockan 21 så det var duktigt tyckte jag men hej och hå klockan 4 vaknade min kropp och sa - kom igen nu klockan är ju 10 upp och hoppa! Lyckades sova ca 1 timme mer men sen gav jag upp. Ska jobba lite nu så jag kan spendera förmiddagen imorgon hemma med älsklingen och komma in lite senare på arbetet!
Ska på loppis idag också, tänkte försöka hitta något att plantera i då vi nu har en massa bebisar som ska flytta till eget rum och vi måste hitta saker att plantera dem i... Sedan tänkte jag nog plantera lite grönsaker också så då behöver jag saker som jag kan plantera det i också...
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0