Gråt!

Igår var det dubbelavsnitt på Grey's. Nu vet jag ju inte hur långt ni har kommit med serien i SE så jag skriver inget mer æn fy bubblan vad sorgligt det var. Jag græt och græt och græt i 2 timmar. Fick också høra av en søt vænnina att hon också gråtit och sedan mitt i allt så blev det hela allt før sorgligt så då blev hon personligen riktigt ledsen och græt i en kvart mer. Med andra ord, fantastiskt avsnitt, alla behøver gråta och unload ibland! Mer sorgliga chic-flick så vi kan få gråta och vara så dær himla ledsna. Jag tror vi blir bættre flickvænner då, nær vi får lasta ur allt i stora salta tårar framfør en tv-serie istællet før att skælla och vara bitchiga. Så gråt alla kvinnor dær ute (Ja sjælvklart mæn också!) før sen nær ni gråtit klart, då blir ni lyckliga och harmoniska igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0