Jacob har varit otrogen!!!

Inte nog med att han varit otrogen, flera gånger, han berättar det också för mig på julafton när hela familjen är på besök (och våran mycket märkliga granne Jörgen av någon anledning...) Så först och främst så är han ett svin som är otrogen, sedan är han ett jätte-svin som förstör den heliga julen också! Det här drömde jag i flera timmar i natt, helt sjuk dröm, och alla rökte hela tiden! Verkligen ubermärkligt! Och jag tvingade mig själv att vakna flera gånger, öppnade till och med ögonen och tittade på klockan, men drömde det samma igen när jag somnade om. Är det inte märkligt, drömmar brukar ju sluta när man vaknar!

När jag vaknade efter den här drömmen så var jag sååå ledsen, hade ont i hela hjärtat. Och det höll i sig ända tills jag kom till jobbet. Det var verkligen superhemskt! Men Nej - min pussgurka skulle aldrig kunna vara otrogen.... hoppas jag i alla fall... Hans älskarinna bor i Bjäverskov så jag ska hålla ögonen öppna efter några märkliga tecken när vi ska dit på lördag... Se om han tittar extra efter någon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0