nya möbler

Vi har äntligen börjat fått ordning på gästrummet/kontoret/rummet som gud glömde... där inne har vi haft möbler vi inte vetat vad vi ska göra med blandat med alla miljoner pryttlar som man får över när man flyttar ihop. Rummet har alltså bara varit kaos kaos kaos. Men nu äntligen är där superfint! Har bara fina vita, fransk stil möbler där inne och ordning på sakerna. Vi ska också ta hem en av mina fåtöljer från Peter och Merete som ska stå därinne. Det är ju fortfarande förvaring som är huvudtemat där inne men varför inte göra det fint ;-)

Idag har vi också varit nere hos blom butiken här nere som har en massa fina saker till jul. Har köpt granris till balkongen där mina lyktor står, lite olika småsaker till en adventsstake och lite fina band. De hade så otroligt mycket fint så det hade lugnt kunnat bli en dyr förnöjelse men jag lyckades hejda mig... ganska bra i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0