Bla bla bla

Har egentligen inte något att skriva... Åkte hem lite tidigare från jobbet idag eftersom jag var där toktidigt imorse för att ha ett möte. Cyklade förbi gymmet på vägen hem och tog 30 min på crosstrainern framför Scrubs. Sedan hem, duscha, äta en macka för att inte svimma av hunger och nu sitter jag här i soffan och väntar på att Jacob ska komma hem så vi kan äta pannkakor! Fast först ska vi äta linsgryta från förra veckan, för här äter vi bara pannkakor som dessert. inte som hemma då man fick pannkakor som kvällsmat ibland. Gud vad gott det var! Men nej, här får man bara en eller två som dessert och that's it. Och när jag tänker på det så är det ju ganska sunt så det ska jag nog vara glad för.

Nå men som sagt, har inte riktigt något att skriva. Så jag slutar nu då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0