Helgen och semester

Ja men jag var ju i Varberg i helgen och bara myste med familjen. Fredag blev det lite shopping, fika hos mormor och sedan middag hos mamma och Lasse med Emma och Andreas. Lördag bjöd på ännu mer shopping (ja men det är ju otkbillig i Sverige!!!), stekt god fisk hos mamma till lunch sedan baka bullar och kakor och äta thaimat hos Malin och Anders och barnen. Söndag blev det en promenad i stormen (nere vid havet, urläckert med totala stormvindar som gav 4-5 meter höga vågor!), fika hos Emma och Andreas med pappa och Raine och sedan skördefest på Liams skola. Där köpte jag en påse bullar som jag bakat dagen innan ;-)
Jag har semester idag också så hittils har jag bara legat i sängen, ätit frukost och nu sitter jag i soffan och dricker te. Jag har lovat mig själv att göra absolut INGENTING före träningen i kväll. Jag ska få lov att bara ligga i soffan och brodera utan att ens tänka tanken att göra något nyttigt. Behöver en sån dag så idag is the dag...


Kommentarer
Postat av: kæresten

Du fortjener også sådan en dag som i dag. PUSS

2009-10-05 @ 13:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0