Pannkakor

Idag ska vi laga mat hemma før førsta gången den hær veckan, vi hinner inte længre så vi kækar allt ur frysen vilket ju också ær bra. Min ælskling har lovat att gøra pannkakor till efterrætt då jag fick ett akut sug av det. Problemet bara ær att vårat skafferi ser ut så hær! 
Kan man gøra pannkakor av sirap och tonfisk?

Och that's it! Vi har næmligen fått upp mal från kællaren och igår nær Jacob øppnade en bruk med russin så var dem dær i. Massa larver och væv... Blæææ! Så igår slængde vi ut ALLT utom det på bilderna. Det som ær kvar det torkade jag med ajax løsning 0 vatten och 100 Ajax... Då vi inte har blivit av med våra nya husdjur ænnu så tar det ju lite emot att køpa nytt men jag MÅSTE ha pannkakor. Så det blir till att køpa ett litet paket mjøl och ett litet paket socker och førvara dem i typ dubbla plastpåsar med dubbla klæmmor på varje tills husdjuren førsvunnit... Men det ær rent och fint i våra lådor i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0