Dagen idag

Okej jag erkänner det blev ingen träning i morse. Kunde helt enkelt inte somna igår så när klockan ringde 0540 så sa jag bara no way, ställde om alarmet en timme fram och somnade gott om. Men! På väg hem från jobbet så körde jag förbi gymmet och sprang en halvtimme. Det var skönt för det gjorde inte alls ont i benet! Men oj vad det märks att man inte sprungit på länge eller rättare sagt hållt igång det ordentligt, jag var helt slut och det gick verkligen inte så fort som det brukar... Men så är det ibland.

Har i övrigt skött mig ganska bra tycker jag - har gått ner 3 kilo på två 14 dgr och tappat 3 cm i midjan. Så skönt att veta att man kan göra något åt allt fettet man skaffat sig och så svårt är det inte. Man får helt enkelt skärpa sig - äta bättre igen (skippa allt socker och vitt mjöl) och köra igång med träningen. Nu har jag 3 kilo kvar som jag ska tappa, ja jag vet att det kommer ta längre tid, men det känns som ett mål jag rent faktiskt kan nå...

Nu kommer Jacob strax hem och då ska jag åka ut till min lägenhet och skriva kontrakt med Renata som nu flyttar in med sin pojkvän. Skönt med lite extrapengar! Hörde dock att man egentligen ska skatta de där pengarna... men jag funderar på om man inte kan komma undan med det ändå, liksom vem ska anmäla det till SKAT? Lena - jag vet att du läser bloggen så om de ringer mig imorgon och frågar så vet jag att det är du som skvallrat ;)
Nej men allvarligt - någon som vet vem som skulle anmäla till SKAT att jag hyrt ut lägenheten?
Nu kom han hem så bye bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0