Svårt...

Jag var och träna efter jobbet, sedan direkt och handla och så en dusch på det och så lite mat. När jag precis satt mig tillrätta i soffan med ett glas vin och svenska hollywodfruar på tv3.se så kommer Jacob hem?! Han skulle komma hem kl 21 så jag räknade med att få en hel timme med bara Johanna-mys i soffan. Missförstå mig rätt, jag älskar att umgås med Jacob men jag längtade också efter att få ligga själv i soffan en timme... Nå ja, nu blir det till att mysa med Jacob istället, inte helt fel det heller, bara inte den egen-tid jag trodde jag skulle få.

Imorgon är det tjejkväll här, eller rättare sagt syjunta. Ska bli supermysigt. Ska baka bröd, sirapslimpa, också så vi kan få te och macka till kvällsmat. Sedan blir det till att brodera och sticka och allt vad vi ska göra! Till på köpet så ska jag jobba hemma imorgon så det blir en riktigt skön dag! Sedan bara torsdag på arbetet och sedan semester!!! Fantastiskt, 4 dagar ledigt, alltså fredag - semester, lördag och söndag helg, måndag - semester. Dejligt dejligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0