Svenska hollywod fruar

Ja men det snackas ju øverallt på internet om det hær och jag kan inte heller låta bli. Jag blev så nyfiken på det hær programmet, som visas på TV3 vilket vi inte har, så igår blev det TV3 play i 1 timme. Fantastiskt! Jag kunde inte røra mig på hela tiden, tror till och med att jag glømde bort att andas emellanåt nær jag hørde de hær brudarna prata. Ha ha ha, så dumma så man så det ær ju inte sant! Men de har ju å andra sidan vældigt stora problem också så som att vænninan hørt dem nær dem stått och snackat skit om vænninan och dennas dotter, eller att fotografiet var helt dammigt efter att stæderskan varit dær, eller hur jobbigt det faktiskt ær att stå och vinka i 2 min nær man har 182 diamanter på sig... Well life is a bitch...  Alltså har ni inte sett det så måste ni verkligen gøra det, fantastiskt roligt program. Ser fram emot næsta vecka nær næsta avsnitt blir upplagt på TV3 play.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0