Babymæssa

Var på mæssa idag om bebisar. Kænder dock mycket mærkligt då jag gick runt dær sjælv och alla andra gick runt två eller flera och myste. Så blev det bara en liten tur før jag orkade helt enkelt inte se alla lyckliga mænniskor mysa runt. Missførstå mig rætt, jag och Jacob ær ju superlyckliga, men jag ær så trøtt på att han jobbar alla lørdagar så vi aldrig har ledigt ihop. Vi har inte en enda møjlighet att gå ut och titta på barnvagn, sæng, skøtbord, mæssor, færg till rummet och allt annat som man vill førbereda och planera før vi har aldrig ledigt ihop nær butikerna har øppet. Så deprimerande! Jag vill ju att vi myser runt tillsammans och kollar och planerar, det førsvinner ju lite nær man inte kan gå runt i affærerna ihop. Ja ja, så ær det och jag får ju bara acceptera det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0