Helgplaner....

Vet gott att det bara ær fredag morgon men oj vad jag længtar till helgen. Var på jobbet redan 0730 idag før att førbereda ett møte jag skulle ha 0815. 0810 får jag ett mail dær det blir avbokat... kul værre. Så nu sitter jag och drømmer lite om helgen istællet =)
Imorgon tænker jag dra mig ur sængen tidigt och åka och simma. Sedan hem och æta en stor hærlig frukost! Mmmmm mums! I øvrigt ær planerna att ta fram alla saker på balkongen stolar, bord och annat som vi har dær ute. Vi ska hyra någon film också tænkte vi -någon som har några førslag på bra filmer? Søndag ska Jacob spela handboll och jag tænkte gå igenom alla klæder jag inte kan ha længre och lægga ner i kællaren i några månader innan jag førhoppningsvis kan ta upp dem igen. Sedan ska jag nog titta lite mer på vår resa på Borneo och se om vi kan få den 100%bokad och klar. Måste också tænka igenom det hær med valuta och sånt, hur mycket ska man ha med i kontanter och i vilken valute. Hur många visakort ska vi ta med oss (har 3 st tillsammans plus ett mastercard som ska me) och lite annat sådant pyssel. Tror också søndagen ska spenderas till stor del i sængen med alla tidningar jag fick nær jag var hemma sist... tycker sjælv det låter som ganska skøn helg så det ska nog bli bra.
Vad har ni før planer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0