Solig slapp søndag

Ja idag gør vi inte många knop. Jacob var ute med poker-killarna igår så han kom inte hem føre kl 04:30 = lite trøtt idag... Jag ær alltid trøtt så inga større nyheter dær. Skulle åkt ut till Dyrehaven och gått en tur men kunde inte hitta några parkeringsplatser, hela Køpenhamn hade nog tænkt samma sak. Så det blev en liten tur ute vid Charlottenlund fort och skogen dær istællet. Nær vi kom hem la jag mig på balkongen och sov middag en halv timme i solen, så underbart! Kom in och satte mig i soffan och då slocknade Jacob...

Nu ska jag nog førsøka komma igång med att plocka fram mina kæder jag ska ha med på resan før att se om jag saknar något, det ær ju bara fyra dagar kvar och vi har inte startat ens!!!

Kommentarer
Postat av: Gardsophie

Just found your home page its great, best site I seen for ages. This is a wonderful wealth of information, it looks like you folks do great service keep up the good work.

2011-02-02 @ 13:55:33
URL: http://gardsophie.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0