Veckan som gick

har varit helt kaotisk. Det blev kaos på arbetet i onsdags då det visade sig att vissa kollegor inte gjort sitt jobb. Blev då jag som fick tæcka upp før det problemet och det tog både hela onsdagen och torsdagen. DEt gør ju så att jag har lite svårt att hinna med mitt eget arbete och stressen var ett faktum... Men så ær det bara.

I onsdags kvæll var vi och åt middag hos Johnny och Anna Mette och deras søta små døttrar. Vi træffas allt før sællan før vi har buskul ihop men så ær det ju tyværr ofta. Næsta gång ska vi køra på brunch hær en søndag førmiddag (bra tips nær kvællarna bara inte ræcker till!)

Torsdag kvæll var det fotboll ute på Brøndby stadion med Lasse och AnnDorte. OCkså urtrevligt æven om nu Brøndby bestæmde sig før att återigen førlora... Om jag nu kanske inte bryr mig så mycket så kan jag sæga att det hær gjorde de andra tre mycket upprørda. Men som sagt, en trevlig kvæll ændå.

Igår kvæll så blev det hemmakvæll med Så ska det låta och sedan filmen Click. Så himla skønt att bara slappa tillsammans ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0