Vad var det jag sa...

Inte kattsingen hann de blir klara. Murarn som kom imorse før att spackla var helt førvånad nær han kom tillbaka två timmar senare och skulle slipa och måla øver att det inte torkat. Men hallå nisse, det kunde jag ha berættat før dig innan! Men han kommer i alla fall tillbaka på måndag och ska då gøra klart badrumstaket och han lovade att han skulle førsøka damma så lite som møjligt och absolut førsøka gøra rent efter sig. Tror hantverkarna hær børjar bli lite rædda før oss, eller bara før att jag ska føda nær de ær i lægenheten eller att vattnet ska gå eller nåt =)

Men køket ær klart!!! Det ær sååå underbart. Jag har hållit på nu i 3 timmar næstan och lagat mat, stædat och plockat tillbaka saker från vardagsrummet till køket. Man kan faktiskt se matbordet! Inte hela, men i alla fall en del av det. Underbart. Så helgen kommer gå i plockandet och stædandets tecken.
Har ganska starka sammandragningar nu, troligtvis på grund av hårt arbete, så jag tror jag slænger mig i duschen medan min boeuf bourginon står och kokar på spisen! Sedan ær det fredagsmys nær Jacob kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0