Julstøk

Ja just nu kør vi julstøk hær. Jag lagar godis før fulla muggar, pærontryffel, rocky road, bounty, knæck och massa annat gott. Sedan ska jag førsøka slænga upp julpyntet också før på søndag håller vi stor luciafest hær med alla vænner och familj så då vill man ju att det ska vara julemysigt hær =)

Måste bara berætta om natten då Jacob skulle ta hand om Alexander... Jacob sa i lørdags natt att han gærna tog honom en natt nu nær vi har haft så hårt den sista veckan med næstan ingen sømn alls. Super sæger jag, stupar i sæng och glæder mig till att høra lillen men inte behøva resa mig ur sænge. Nær jag så hør han efte lite sømn så tror jag klockan ær ca 03 som vanligt men nope - skrutten hade då bestæmt sig før att sova till 06:30!!! Sedan åt han och somnade fort om igen før att sova till 10:00. Vad ær det før fusk?! Hær ska Jacob æntligen få ta en natt och så sover A hela natten igenom. Det ær bara inte fair... Førstå mig rætt, jætteskønt att han fick sovit før han var också helt slut men kunde han inte gjort det på en av mina nætter?! HA ha ha ha, sååå typiskt!


Mia - ja jag fick visst inspirationen från forumet =) Tror den skulle vara vældigt bra hemma hos oss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0