FREDAG!!!

Så fantastiskt underbart skønt. Jag verkligen ælskar fredagar! Efter arbetet idag så åkte jag till Føtex och handlade så vi øverlever helgen. Lagade sedan till italiensk kycklingpasta med spenat och soltorkade tomater. Mums mums mums. Extra fantastiskt var att jag på Føtex hittade en låda med massa glassar i før bara 50 kr. Det ær Nogger, tiptop, magnum och andra goda GB-glassar. Så efterrætt idag blir nog en liten glass...
Ænda problemet med fredagar ær att man ær så himla trøtt så man vill ju helst gå och lægga sig klockan 19. Jag har redan tittat på klockan flera gånger och tænkt om man snart får gå och lægga sig... Nå men nu blir det lite Wii - super mario bros och sedan någon film så håller man sig vaken en liten stund till i alla fall.

Hoppas ni har en mys-fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0