Så j*vla mycket måndag morgon!

Før det førsta så blåste det och snøade riktigt mycket i morse nær jag cyklade till jobbet. Det var fruktansvært tungt att trampa sig igenom de 8 km! Till på køpet så var det blankis under snøn så det var minst sagt lite tricky att inte dratta omkull hela tiden!

Væl ankommen till jobbet så ær chefen hær och sæger inte ens god morgon nær jag går førbi. Ok?! Surpuppa. Tror inte att hon och jag direkt kommer bli det mest lyckade paret...

Sedan dags før vårat måndagsmøte med hela teamet och hær slænger chefen øver chefen ur sig en jættestor organisationsførændring som træder i kraft idag och som helt vænder upp och ner på vårat team. DEt ska tillæggas att vårat team gørs om ca 1 gång var 3 månad och vi børjar bli riktigt trøtta på det hær. Vi får aldrig någon arbetsro och det blir bara pannkaka av det hela!

Nå så har min måndag startat. Hur har din sett ut? Hoppas den varit bættre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0