træning

Trænade igår før førsta gången på 7 veckor på grund av olika omstændigheter. Kørde ett spinning pass på 55 min. Så jækla skønt! Jag ælskar nær jag får anvænda kroppen! Ni som inte trænar, hitta den form som passar, ge det 3 månader (dær du måste vara jækligt envis før sjælvklart ær soffan skønare just då) och sedan ær ni fast! Jag ær fan træningsjunkie och har varit det i många år. Inte så att jag trænar varje dag men jag hatar nær jag av olika omstændigheter inte kan træna i varje fall 2-3 ggr i veckan. Så nu ær vi back on track. Ælskade gym - jag ær tillbaka nu!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad skönt att jobba hemma. Hur är det med Jacob, är han bättre?

2010-02-24 @ 10:22:46
URL: http://emmachristinadahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0