Påkørd

Nu nær jag kørde hem från shoppingcentret så stannade jag vid ett rødljus. Hade en bil framfør mig med barn i bilen. Vi har stått still i ca 2 min nær det helt pløtsligt bara sæger PANG! Och bilen hoppas fram. Blev påkørd av en bil som kommer bakifrån alldeles før fort! Då det ær snorhalt ute - ingen plogar hær - så måste man køra jættesakta och hålla enorma avstånd men det hade de hær killarna absolut inte fattat. Som tur var hade jag bra avstånd till bilen framfør så jag kørde inte in i dem. Killarna som satt i bilen var nog lite chockade men vældigt snælla. Samtidigt så måste jag sæga att jag var kanske inte supertrevlig men jag blev så jækla rædd! Tycker det kænns lite i nacken nu men vet inte om det bara ær inbillning?! Bilen kan jag inte se att det hænt något med men det får Jacob bekræfta nær han kommer hem. Som sagt inga større skador, bara lite orolig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0