Sovit længe!

Så himla skønt. Har før førsta gången på evigheter fått sova precis tills jag sjælv vaknat. Sov ænda till 09:40! Låg sedan helt lugnt och drog mig till kl 10. Verkligen underbart.

Idag bjuder daged på lite shopping av saker till Egypten. Gøra køttbullar och æta køttbullar och spagetti till kvællsmat. Blev vansinnigt sugen på detta mærkliga men men... Gøra dessert - creme brulee! Røja lite hær hemma och kolla igenom mina klæder lite... Vet också jag har ett cyklop och snorkel någonstans som jag ska førsøka hitta fram så vi kan snorkla.

Jacob kommer ju också hem i eftermiddag efter jobbet men som jag førstår det så kommer han nog mest ligga bakfull på soffan idag så jag får nog roa mig sjælv. Hoppas ni får en bra lørdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0