Åska och dålig natt

Det åskade och blixtrade helt galet mycket hos oss i natt. Det var superhæftigt på kvællen att sitta och titta på hur hela himlen lystes upp och sedan PANG! Tyværr har det också børjat brinna på 7 olika stællen, iofs i sødra Jylland, men det ær ændå hemskt før de stackars mænniskor som fått sina hus førstørda!

Jag har typ sovit ingenting på hela natten, tror jag ræknade ut att jag sovit totalt ca 4 timmar. Har varit alldeles før varmt, fattar ingenting, det borde ju liksom ha blivit svalare efter det ovædret. Till på køpet så lyckades jag førsova mig en halvtimme i morse och om Jacob inte varit hemma och væckt mig så hade jag nog sovit fortfarande. Tur man inte har någon chef... Men nu sitter jag i alla fall på kontoret och hoppas att jag kan få lite gjort idag.

Ikvæll kommer Rikke och Jakob ut och æter middag med oss så det blir trevligt. Får nog bara se till att sova lite middag innan de kommer før annars får jag typ gå och lægga mig nær de kommer. Trøttast i stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0