Jobbet

Ja vad ska man sæga. Våran avdelning ær stængd/ska stængas ner. Det har pågått i smyg i två veckor och nu væntar de bara på att de sista ska førsvinna från avdelningen. De har insett dock att jag ær ett stort problem før de kan inte sætta mig på en ny avdelning nær det bara ær två månader kvar føre jag går på mammaledighet. Jag pratade med ena chefen idag - fick tag i han kl 16 i eftermiddag så jag satt och væntade hela dagen før att få veta något - och fick væl i stort sett veta att han inte har några uppgifter till mig under de hær två månaderna. 

Før en månad sedan, innan semestern, så skicka jag ett brev med førslag på vad jag kunde gøra men det tror jag inte ens han har læst. Kænns så jækla orættvist att jag har lagt ner så mycket tid och energi på att få igång min del på avdelningen och fått upp ett bra rykte och nu ær jag bara værd ingenting. Alla andra har blivit erbjudna olika alternativ vad de ska gøra men jeg fick INGET førslag eller erbjudande. De har bara droppat mig totalt. Kænns inte særskilt bra. Orkar inte skriva alla detaljer men jag kænner mig helt øverflødig och værd absolut ingenting.

Får nog tænka øver det hær mycket noga och se vad mitt næsta drag i det hær ska vara. Hatar att spela det hær Maersk-spelet, man førlorar alltid hur man æn gør.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0