En del straffar Gud direkt... eller efter fem dagar

Ja vi fick fem dagar dær Alexander sov som en gud mellan 23-05. Inatt bestæmde han sig før att somna vid 23 och sedan vakna kl 02. Fick lite mat och somnade efter ca 30 min igen. Vaknade så klockan 05 och fick mat igen, fast det var ganska tydligt att han inte var hungrig, fick ny bløja och låg sedan och knorrade och smågræt och hade sig till kl 06:45. Kl 07:15 bestæmde han sig før att han inte skulle ligga i vaggan mer så då fick han komma øver till vår sæng (tror jag, kommer inte riktigt ihåg nær jag lyfte øver honom). Sedan låg han och sov 5 min och var vaken 10, sov 5, vaken 10 osv. Kl 08:45 fick han mat igen och sedan somnade han vid 09:30. 10:15 så vaknade han igen och då bestæmde jag mig før att ge upp det dær med att få sova. Nu har han varit vaken sedan 10:30 och sitter och småsover i sin babysitter. Sova 5, vaken 5, sova 10, vaken 15... Någon som vet vad det hær kan bero på?

Vi ska i alla fall gå ut och gå nær han fått næsta omgång mat så kan han kanske sova lite mer sammanhængande och jag kan få lite frisk luft och kanske piggna till lite. Før ska vi hålla på så hær hela dagen så kommer jag nog behøva all energi jag kan hitta...

I øvrigt inga planer førutom att packa och førsøka fixa och dona lite hær hemma. Resten av veckan har vi fullt upp så det ær bara idag som jag har tid att packa lite. Kanske skulle førsøka sova en timme också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0