Godisfritt

Eller faktiskt godis/kak/dessert/chips fritt. Nu kør vi tre veckor (med undantag før Jonnas fødelsedag) utan något sånt skræp. Måste ju skærpa till sig igen så att kroppen kan återgå till någon sorts normal-form. Viktmæssigt kom jag direkt tillbaks till innan-gravid-vikt men storleksmæssigt och muskelmæssigt ligger jag verkligen efter. Jag får ju fortfarande inte træna særskilt mycket men det blir plankan 2*3 ggr per dag och som sagt ta bort en massa osunt før att ge kroppen en liten boost de næsta tre veckorna. 12 december ær datumet vi får børja æta sånt igen och førhoppningsvis har jag då blivit av med mitt sockersug så jag kan æta lite mer normalt någon gång då och då.

På tal om træning och sånt - Emma och Malin, hur går det med joggningen? Ska vi gøra en challenge till sommaren....

Kommentarer
Postat av: Emma

Vi springer inte när det är kallt, och det är väldigt kallt nu.



2010-11-16 @ 11:18:09
Postat av: Malin

Vi har inte sprungit sen i somras och nu är det för kallt. Vi tar det inte så seriöst och har inte kommit dit än att det blivit en drog. Jag dör om jag ska vara med i nån tävling.... Vi tar nya tag till våren!! Kramar

2010-11-16 @ 15:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0