Anna och Fredrik

Har precis haft besøk av underbaraste Anna och Fredrik. Både jag och Alexander fick massor av presenter! Alexander fick en hel back full med leksaker och andra bra att ha grejer. Jag fick massa gott att mysa med nær jag går hær hemma. Så søtt! Tyværr blev det bara en kort stund idag men næsta gång får vi ha lite mer tid tillsammans. Ælskar nær man får besøk av kæra vænner och man kænner hur man tankar energi. Hoppas nu bara ni har lite energi kvar då ni också hade haft en hård natt. Hade nog inte så mycket att ge er denna gången. Men ni får mer av mig næsta gång vi ses =) Tack før att ni ær våra vænner och tack før alla underbara presenter.

Dax før matning!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack själv! Hade längtat så efter att få träffa er! Synd bara att vi missade Jacob. För hoppningsvis går allt som planerat och då syns vi i november!

Kramisar och energipilar!!!

2010-10-06 @ 10:05:37
Postat av: Anna

Tack själv! Hade längtat efter att få träffa er så länge! Synd bara att vi missade Jacob. Går allt som planerat så syns vi ju i November.

Kramisar och energipilar!

2010-10-06 @ 10:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0