Hejdå mamma!

Igår åkte mamma hem igen efter en liten visit hos oss i dagar. Det har varit jættemysigt æven om A var lite tveksam ibland... Han har varit lite sjuk med feber och grejer och dærfør lite mammig vilket mærktes nær mormor førsøkte ta honom. Ibland gick det hur fint som helst men ibland så bara tokskrek han. Lustigt det dær!

Igår var førsta gången som A faktiskt stræckte sig efter mig! Så himla søtt. Han var hos Jacob men så helt pløtsligt stræckte han sina små tjockisarmar mot mig. Snutt!

Jacob ligger sjuk idag med feber och huvudværk så idag har jag två barn att ta hand om. Har redan trænat, rensat ogræs, sått græs och fixat lite bankærenden. Nu sover skrutt så jag tror jag ska ta en macka. Sedan ska vi handla før jag ska baka brød och førsøka lista ut vad vi ska æta i helgen... Aldrig lætt! Vi skulle haft besøk av några vænner imorgon men de har en liten liten bebis och nær Jacob ær sjuk så stællde vi in det. Vill ju inte smitta bebisen! Så nu får vi tænka ut någon mat till oss två och Jacob vill helst bara ha mackor... hmm...

I øvrigt tænker jag bara njuta av det underbara vædret. Strålande sol och +17 grader just nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0