Jobbet

Idag har jag fått lite mer klarhet i vad jag eventuellt ska jobba med nær jag kommer tillbaks. Det ær en ganska sjuk kænsla att man 10 arbetsdagar innan man ska tillbaks inte helt vet vad man ska jobba med eller før vem eller på vilken avdelning eller ens på vilket kontor?! Men nu har jag i alla fall ett møte næsta tisdag med en tjej dær vi ska diskutera en eventuell stællning som hon har till mig. Ska bli spænnande att høra!

I øvrigt tror jag Jacob ær laddad till tusen att få gå hemma och njuta de somriga dagarna med skrutt. Sjælv ær jag inte lika entusiastisk øver att 11 maj nærmar sig. Det ska bli vældigt skønt att komma tillbaka till ett jobb så det ær inte det, det ær resorna varje dag som jag får lite ont i magen øver. Men vi får se, kan ju gott vara att jag kan fixa något flexibelt med jobbet så vi kan minimera det. Jobbjakten fortsætter dock så om någon vet något jobb runt Køge så ropa gærna till ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0