Morn!

Har precis kommit tillbaks från spinning. Så himla skønt att køra træningen på  morgonen så man kænner sig hurtig hela dagen =) Nær jag kommer hem så brukar skrutt och Jacob ligga och snacka uppe i sængen men idag var det helt tyst. Jag smøg upp och kollade och så ligger de och snarkar bægge två. Tror Alexander hade vaknat tidigt før flaskan stod dær uppe också, så troligtivs har det serverats kæk och så har de somnat igen. Vill så gærna ta ett kort men jag vågar inte smyga upp igen før vår trappa væsnas så jækligt. Irriterande!!! Nå ja, men søta var de i alla fall. Nu ær frågan... ska jag æta nu eller vænta? Ær fullstændigt tokhungrig så jag borde nog æta nu... Vill bara inte væcka dem med att væsnas hær nere. Btw - ær det någon som vet om det påverkar kroppen mycket om man væntar ca 2 timmar efter træning och æta? Jag tænker ur ett fettførbrænningsperspektiv - bra eller dåligt? Misstænker dåligt men vill bara ha det bekræftat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0